понедељак, 21. мај 2012.

БАКЛАВА СА ЈАГОДАМА

Већ сам помињала да моја деца баш и нису љубитељи воћа... Јагоде неће ни да пробају... Из торте уредно ваде сваки комадић (грр!!). Али ја сам упорна у намери да их приволим и овом питом су за дивно чудо одушевљени. Да би је уопште пробали, рекла сам им да сам направила питу са џемом (хи,хи,хи), а тек када су у сласт смазали по парче и тражили још, сазнали су шта заправо једу! Анастасија је уз велики осмех изјавила како не може да верује да једе јагоде!!! 😁 Корак, по корак... 😉

Баклава са јагодама
Потребно је:
  • паковање готових кора
  • уље за подмазивање тепсије
Фил 1:
  • 4 јаја
  • 4 кашике шећера
  • чаша киселе павлаке
  • 150 мл уља
  • кесица прашка за пециво
Фил 2:
  • 700 г јагода
  • 50 г гриза
Прелив:
  • 200 мл воде
  • 180 г шећера
  • кесица ванилиног шећера
Припрема:
  1. Избројати коре и поделити их на групе од по 4 пазећи да вам остану још 2 или бар 1 кора за покривање пите.
  2. За први фил умутити јаја са шећером и осталим састојцима.
  3. Јагоде опрати, очистити  и исећи на листиће или по жељи. Поделити их на онолико група колико имате група кора. Код мене је то било 4.
  4. Подмазати тепсију и ставити једну кору. Премазати првим филом.
  5. Поновити поступак са другом и трећом кором.
  6. На четврту кору распоредити јагоде и посути их гризом.
  7. Поступак понављати док има материјала.
  8. Питу пећи на 200 степини 20-25 мнута.
  9. Охлађену питу исећи на коцке и прелити врућим сирупом од воде и шећера.
  10. Ставити у фрижидер.
  11. Служити расхлађену.
Баклава са јагодама

3 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...