среда, 6. јул 2016.

МАКАРОНЕ С ПОВРЋЕМ

Потребно је: 
  • чен белог лука
  • 2 паприке (ја сам имала само црвене, али је лепо ако су различите боје)
  • 400 г кукуруза шећерца
  • 400 г парадајз-пиреа
  • 500 г макарона (ја сам имала фусиле)
  • 125 мл супе
  • бели сир (фета, моцарела...)
  • мајоран, со, бибер, мало шећера
  • уље

Припрема:
  1. Бели лук ситно исецкајте, а паприке исеците на коцкице.
  2. Ако имате смрзнути кукуруз, прелијте га врелом водом па процедите, а ако је из конзерве само исперите.
  3. На мало загрејаног уља пропржите бели лук и паприке па додајте кукуруз, парадајз-пире и мајоран.
  4. Кад паприке омекшају долијте супу и кувајте још 5 минута на умереној температури.
  5. На крају посолите, побиберите  и сипајте мало шећера.
  6. Макароне скувајте у посољеној води и процедите.
  7. Сир исеците на коцке. 
  8. Скуване макароне измешајте са коцкицама сира и прелијте сосом од поврћа.

Макароне с поврћем
Напомена:
Нама је од ове мере остало и скуване тестенине и соса па сам остатке спојила (без сира), добро помешала и оставила у затвореној шерпи у фрижидеру. Одлично је било и подгрејано сутрадан, а да би било довољно за све послужила сам и пржене кобасице. Сир смо боцкали приде.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...